kintampo watervallen - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Milou Litjens - WaarBenJij.nu kintampo watervallen - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Milou Litjens - WaarBenJij.nu

kintampo watervallen

Door: miloulitjens

Blijf op de hoogte en volg Milou

04 December 2011 | Ghana, Tamale

Zo, poging 12792349712 om de foto's erop te zetten, ik ga ze nu proberen op usb-stick te zetten en ik hoop dat ik dan nog internet over hem om ze ook nog op de site proberen te zetten! maar ik beloof niks, haha.. Deze week hebben we op maandag maskers gemaakt in het weeshuis, dit was erg leuk, esther en ik hadden zelf al de ogen uit de blaadjes geknipt zodat zij ze konden versieren en dan kunnen wij er een stokje opplakken en tadaa, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan, het was niet helemaal duidelijk denk ik, maar het was wel grappig en uiteindelijk is het heeelemaal goed gekomen! (als het lukt zet ik de foto's erop) Verder hebben we eigenlijk geen hele spannende dingen gedaan in het weeshuis, 1 dag ben ik niet geweest omdat ik ziek was :( Vrijdag zijn we al vroeg naar Tamale gegaan, hier hebben we geluncht, geinternet, gesouvenirshopt en gegeten s avonds. Daarna zijn we ook nog naar guiddipass geweest, of hoe je het ook schrijft. Het is een soort van kroeg op het dak van een restaurant ofzo, met hele harde muziek en je kunt er zitten en dansen dus dat was wel leuk. Zaterdag ochtend zijn we al vroeg vertrokken naar kintampo waar we de watervallen gingen bewonderen. Waaw! het was echt onwijs mooi, het leek wel of je zo in een disneyfilm belandde, je besefte niet eens meer dat je in ghana bent! We hebben ook nog gezwommen onder de watervallen etc. 's Avonds hebben we in een klein hutje langs de weg gegeten, was heel erg grappig, maar wonderbaarlijk goed! Vanmorgen zijn we weer optijd naar huis gegaan, maar dit was echt een rampzalige rit! de chauffeur was constant aan het knikkenbollen, ogen dicht en dan viel dat hoofd weer naar voren, dus ik heb mijn beschermengeltje van loes maar tevoorschijn gehaald en gehoopt dat het goed zou komen! en dat is gebeurd, gelukkig! Zo, en nu is esther haar laatste week alweer aangebroken :( vrijdag gaan we samen naar Tamale, ons laatste avondmaal samen en dan gaat ze mij verlaten. Maar gelukkig komen er meteen volgende week 2 nieuwe meisjes dus ben ik niet alleen! Ik het net ook nog even geskyped met papa en mama en oma! :D dus dat was ook nog wel heel leuk! Nou, see you soon! xxxxxx

  • 04 December 2011 - 13:23

    Carry:

    Weer een leuk verslag. Krijg je oma toch nog aan de computer. Vieren ze in Ghana ook sinterklaas en kerst?
    Gr. Grad en Carry

  • 04 December 2011 - 13:56

    Femke Joosten:

    Heee Milou,
    Zo te horen gaat het goed met je.
    Wat een geweldige verhalen zeg!! Geniet van je tijd in Ghana!!

    Groetjes Femke

  • 04 December 2011 - 21:19

    Nog Buurvrouw Rieky.:

    Leuk Milou,nu zie ik ineens foto`s van jou in Ghana :-)
    Ben nu aan het opruimen in ons huis en ook speelgoed waar mijn kids mee hebben gespeeld (weg gooien)
    Nu met nog meer pijn,als ik zie dat ze in het weeshuis bij jou zo weinig hebben...!
    Je wordt zelfs al bruin zie ik,maar pas goed op jezelf daar.
    We zijn hier in Nl in vol verwachting klopt ons hart.
    Groetjes uit het Hamertse land!

  • 04 December 2011 - 22:36

    Lars:

    ha millie

    Leuk dat ge de foto's dur allemaal op het gekrege. Nou en merge is ut dan zu wiet, ge mug eindelijk ow sinterklaas pakje uut pakke. Ik huur wel hoe ge ut vond.
    Gr Lars

  • 05 December 2011 - 14:11

    Esther Van HAP:

    Heey Milou!

    Wat leuk zeg, foto's op je site!
    Sprak mam vanmorgen nog...hebben ff lekker over je gekletst!! Je had het naar je zin. Fijn!!
    Geniet van je tijd daar.
    Sinterklaas komt vast niet langs....

    Groetjes, Esther

  • 05 December 2011 - 18:57

    Nel:

    ha Milou.
    mit de fotos is ut toch gelukt.
    moie fotos, zelfs mit de krokodil, den was zeker high..haha. weej dun nie an snieklaas. we hebbe vant wiekend ons 25jurrig brulluft gevierd, erg gezellig.
    en ut is vandaag erg waterkald!!!
    stuur ff wat zon nor ons toe. hedde geej ut nie ze het en weej wat wermer!!
    as dat zuuj kunne!!.
    weej kieke al wer uut nor ow volgend verhaal!!!
    tot dan
    Wellse groetjessss

  • 06 December 2011 - 07:48

    Lillie:

    Heej Milliej!!
    Erg leuk ow fotos, vural den mit schnappie! Ow en wat zaag ik doar??? Een negertje mit dezelfde kleur hur as ow?? Ben jaloers op ow huur, erg moi allemoal!

    xx Ow zus

  • 06 December 2011 - 09:10

    Patty Elbers:

    Haaaaaj,

    Alles goed daar ?
    Had net je foto's bekeken, ziet er erg leuk uit daar. wel allemaal heel erg oud. echt zielig voor die mensen daar. bevalt het een beetje ?
    Beetje erg verbrand haha.

    xx Patty

  • 14 December 2011 - 10:57

    Loes:

    Dus de watervallen waren wel mooi! Ik ga zo maar eens de foto's bekijken.
    Fijn dat het beschermengeltje heeft geholpen (: Binnenkort moeten we dan maar eens skypen!
    Ik spreek je.

    xx Loes

  • 14 December 2011 - 18:18

    Prescilla Reut:

    zijn er ook giftige slangen?
    Eng hoor die grote krokodillen!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Ghana!!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2012

weer eens een berichtje!

13 Januari 2012

zoals beloofd!!

06 Januari 2012

beter laat dan nooit

18 December 2011

Weer eens een berichtje

04 December 2011

kintampo watervallen
Milou

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 27846

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 13 Juni 2015

United states

06 November 2011 - 05 Februari 2012

Ghana!!

Landen bezocht: