zoals beloofd!! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Milou Litjens - WaarBenJij.nu zoals beloofd!! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Milou Litjens - WaarBenJij.nu

zoals beloofd!!

Door: miloulitjens

Blijf op de hoogte en volg Milou

13 Januari 2012 | Ghana, Tamale

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,
zoals beloofd, de blog van deze week! Alleen is er deze week eigenlijk niet zo heel veel spannends gebeurd.. In het weeshuis gaat het nog allemaal z'n gangetje.. We hebben deze week trouwens nog wel zakdoekje leggen gedaan, we wisten eerst zelf niet meer hoe het liedje ging dus hebben we ons mam nog moeten bellen die uit volle borst - op het werk - zakdoekje leggen voor me aan het zingen was, haha erg grappig.. Verder gaat het allemaal gewoon door. Er is waarschijnlijk trouwens iemand gevonden die de taak van cookie over neemt dus dat is wel echt zwaar goed nieuws! Voor nu is er al een vrouw die zolang voor de kinderen zal koken, dus dat is zeker beter! En ik heb nog meer nieuws trouwens, was ik al bijna vergeten! Ik kom 1 week eerder naar huis dan eigenlijk gepland was omdat ik met die andere meisjes ga reizen de laatste 3 weken en anders zit ik de laatste week nog in mijn eentje in de hoofdstad en dat is natuurlijk lang niet zo gezellig! En ik heb nogmeer nieuws, ik ga hoogst waarschijnlijk - ga er maar van uit (want dat doe ik ook) - vanaf 28 januari nog een 2e project doen in het midden van het land. Ook weer in een weeshuis. Hoe of wat verder weten we nog niet precies, maar dat horen jullie asap. Ik krijg dan dus ook een nieuw adres dus post kan niet meer op dit adres worden verzonden dan. Verder niet echt nieuws denk ik.. Ohja bijna vergeten, iedereen trouwens hartstikke bedankt voor alle leuke reacties op mijn blogs! Vind ik echt hartstikke leuk! Voor de rest van dit weekend hebben we eignelijk geen spannende dingen gepland dan zwemmen en eten haha.. Volgend weekend gaan we naar mole national park, ik ben daar inderdaad al geweest, maar de andere meiden nog niet en ik vond het wel voor herhaling vatbaar dus vandaar haha, hopen dat we nog meer olifanten zien! Nou, ik zal proberen er nog wat foto's op te zetten van de afgelopen weken! En dan zou ik zeggen, tot de volgende keer maar weer!

xxxxxxxxx

  • 13 Januari 2012 - 22:07

    Astrid Leenders:

    Wat leuk dat je nog een 2e project gaat doen. Heel veel plezier n succes!

  • 13 Januari 2012 - 22:07

    Astrid Leenders:

    Wat leuk dat je nog een 2e project gaat doen. Heel veel plezier n succes!

  • 15 Januari 2012 - 17:54

    Tina:

    Hee Milou, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt, hier gaat het koude leventje gewoon door. Natuurlijk nog het allerbeste voor 2012!! Veel succes en plezier nog en ook de groetjes van de meiden en Gerard xxx Tina

  • 17 Januari 2012 - 13:36

    Bo:

    Eeuhj milou,
    Super om te horen dat het goed gaat met jou daar.
    Echt leuk dat je nog een 2e project gaat doen. Super!!! Veeel succes er plezier daar!!

    Dikke kus,
    Bo.

  • 21 Januari 2012 - 14:36

    Oma Sennie:

    Fijn dat je ook nog een ander deel van het land kunt gaan bekijken. En samen is altijd gezelliger als alleen. Geniet maar zoveel je kunt. En wat telt dat af, nog maar twee maanden. Ik heb ook van de foto's genoten. Ben in gedachten wel bij je. groetjes xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Ghana!!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2012

weer eens een berichtje!

13 Januari 2012

zoals beloofd!!

06 Januari 2012

beter laat dan nooit

18 December 2011

Weer eens een berichtje

04 December 2011

kintampo watervallen
Milou

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 27859

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 13 Juni 2015

United states

06 November 2011 - 05 Februari 2012

Ghana!!

Landen bezocht: