over 4 weekjes is het zo ver! - Reisverslag uit Wellerlooi, Nederland van Milou Litjens - WaarBenJij.nu over 4 weekjes is het zo ver! - Reisverslag uit Wellerlooi, Nederland van Milou Litjens - WaarBenJij.nu

over 4 weekjes is het zo ver!

Door: miloulitjens

Blijf op de hoogte en volg Milou

11 Oktober 2011 | Nederland, Wellerlooi

‘K ga naar Ghana


Mijn naam is Milou Litjens. Van 6 november tot 2 april ga iknaar Ghana om vrijwilligerswerk te doen.

Vanaf het vliegveld in Ghana is het nog ongeveer 12 uur naar de plaats WaleWale, waar ik verwacht wordt in het weeshuis. Het werk wat ik daar ga doen zal voornamelijk bestaan uit, het vermaken van de kinderen, het verzorgen van de kleinste en het helpen van de oudere kinderen met het aanleren van Engels. Maar ook een gewone aai over de bol of knuffel doet al veel. Het weeshuis ligt in het armste gedeelte van Ghana. Vrijwilligers daar zorgen er voor dat er meer mogelijkheden voor de kinderen zijn. De vliegreis en het verblijf zijn al door mezelf betaald. Nu ben ik nog op zoek naar sponsors zodat we de kinderen ter plekke iets extra’s kunnen bieden. Denk hierbij aan schriften, pennen en overig schoolgerei maar ook aan matrassen, stoeltjes, kleding, eten enz.

Hiervoor heb ik bij DSC het centrum en de cafetaria spaarpotjes neergezet en hoop ik dat u een kleine bijdrage wilt leveren. Iedere euro of eurocent is er één.


Alvast bedankt,

Milou Litjens


  • 11 Oktober 2011 - 18:16

    Anne:

    Ha Milouzel!

    Nog geen reacties.. Was da nou?!
    Klinkt goed wat je allemaal gaat doen, wat ben je toch een kindervriend! Sinte Milou.
    Kga je zeker op de voet volgen, kei leuk/goed wat je gaat doen!!!

    xx Anne, je aller- allerleukste collega ;)

  • 12 Oktober 2011 - 18:55

    Loes:

    Ik ben ook fan!

  • 25 Oktober 2011 - 09:08

    Chantal:

    hoi milou,
    nu is het echt aftellen. hopelijk heb je daar genoeg mogelijkheden om ons op de hoogte te houden van je verhalen.

    groetjes, Chantal

  • 27 Oktober 2011 - 11:11

    Yvette:

    Ha Milouke,

    Nog effe, nu is het echt aftellen, en komt de reis errug dicht bij.
    Ik wens je een supergoeie reis, heel veel plezier en een fijne leerzame onvergeetelijke tijd in Ghana. Ik zal de gezelligheid van je op het werk enorm missen, maar zie je gelukkig nog een aantal keren.

    Liefs Yvette, nog zo'n aller-allerleukste collega !!! Ja, daar zijn er toch meer van !!!

  • 02 November 2011 - 19:32

    Miekie:

    Yessssssssssss ik heb me aangemeld!

    luvvve u xx

  • 03 November 2011 - 18:58

    Sandra:

    Heej Miloutje!!!

    Mis je ons al...haha??

    Spannend; het gaat bijna gebeuren!!!
    Ik wens jou heeeel veel plezier en een onvergetelijke ervaring toe in Ganda!!

    Ik hou je avonturen via de mail in de gaten!!
    Geniet ervan meid!!
    Van je echt aller- aller- aller leukste collega Sandra.

  • 04 November 2011 - 17:25

    Suzan:

    Heyy milou,

    Het komt nu wel heel dichtbij. Ik wil je heel veel succes en plezier wensen en het wordt een ervaring om nooit te vergeten!!! Ik hou deze site goed in de gaten, want ik ben erg benieuwd wat je daar allemaal gaat meemaken :)

    Geniet ervan!!!

    Suzan (oud klasgenootje dontersasistente)

  • 04 November 2011 - 18:47

    HYvette:

    ha milouke,

    Bijna klaar voor vertrek? Alles gepakt?
    De laatste keer "voice of holland" !! (op het benkske) !!
    Geniet nog van de, voor jou, laatste uitzending. ik hou je op de hoogte, haha.
    Tot over 5 maanden. Jij lekker de zon tegemoet en vit d kweken, ik kan beginnen aan mijn winterslaap.

    Tot ziens,

    Liefs yvette, je ook aller aller allerleukste collega

  • 06 November 2011 - 13:50

    Jack Geelen:

    Hallo Milou
    fijne en rustige reis laat effe wat van je horen, als je veilig geland bent.

  • 06 November 2011 - 21:51

    Lisan En Tom:

    Heej milliej, hopelijk ziede goed angekomme en was t gedurende de reis gezellig met ow reisgenootje. Loat ons mar snel wat huren over ow urste indrukken in t warme afrika!

    Veel liefs tom en lisan

  • 07 November 2011 - 04:48

    Theo En Christa:

    En ziede ôk goed angekomme?? Hopeluk hedde enne goeie reis gehad.. Weej han al gezien dat ut doar lekker wérm is. Stuur mar wat van die wérmte noar de Loi. Groetjes en hiël veul suk6 en plesier doar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wellerlooi

Ghana!!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2012

weer eens een berichtje!

13 Januari 2012

zoals beloofd!!

06 Januari 2012

beter laat dan nooit

18 December 2011

Weer eens een berichtje

04 December 2011

kintampo watervallen
Milou

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 27844

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 13 Juni 2015

United states

06 November 2011 - 05 Februari 2012

Ghana!!

Landen bezocht: