there we go! - Reisverslag uit Wellerlooi, Nederland van Milou Litjens - WaarBenJij.nu there we go! - Reisverslag uit Wellerlooi, Nederland van Milou Litjens - WaarBenJij.nu

there we go!

Blijf op de hoogte en volg Milou

05 Januari 2015 | Nederland, Wellerlooi

Terwijl ik om 5 uur 's ochtends van mijn voorlopig laatste boterham met old amsterdam geniet bedacht ik me om eens een berichtje na te laten op mijn blog:
Hallo jongens, ik ben er weer!
Vandaag is het zo ver. Voor 5,5 maand ga ik naar de verenigde staten! Ik ga naar Arizona, Flagstaff om precies te zijn. Hier ga ik deelnemen aan een programma voor internationale studenten verpleegkundige studies. Dit doe ik aan de Northern Arizona University. Wat we exact gaan doen zal pas duidelijk worden als we daar zijn denk ik. Wat ik weet is dat het gedeeltelijk theorie zal zijn maar dat er ook een kleine stage aan verbonden is. Ik hou jullie op de hoogte van het verloop hiervan.
Vandaag om 10.35 gaan we de lucht in. Om half 4 's nachts voor jullie landen we in Phoenix waar we de eerste nacht overnachten. We stappen over op Detroit, dit zal ongeveer rond een uur of 8/half 9 zijn Nederlandse tijd.
De spanning begint nu wel toe te nemen maar ik heb er ongelofelijk veel zin in!
Tot over een half jaartje liefjes!

xoxo

  • 05 Januari 2015 - 06:56

    Theo En Christa:

    Milou,
    Wij wensen je heel veel succes op je stage en natuurlijk ook heel veel plezier in de U.S.A.
    Groetjes, Theo en Christa.

  • 05 Januari 2015 - 08:00

    Carry:

    Heeeeeel veel succes, let goed op je zelf en maak die amerikaantjes niet al te gek.
    Dikke knuffel, Grad en Carry

  • 05 Januari 2015 - 09:03

    Nel.:

    Hee Milou.
    now gut ut dan echt gerbeure!!
    goeie reis en have fun girl!!
    tot meels.

  • 05 Januari 2015 - 11:51

    Henny:

    Ha Milou.
    Eindelijk is het dan zover. Het grote avontuur gaat beginnen.
    Goede veilige vlucht en een gezellige leerzame tijd in Amerika.
    Ben benieuwd naar je reisverslagen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wellerlooi

United states

jeej

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2015

Summa Cum Laude

13 April 2015

De tijd vliegt voorbij

10 Februari 2015

haaaa

03 Februari 2015

goeiedag

17 Januari 2015

Eerste week
Milou

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 27829

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 13 Juni 2015

United states

06 November 2011 - 05 Februari 2012

Ghana!!

Landen bezocht: