there we go! - Reisverslag uit Wellerlooi, Nederland van Milou Litjens - WaarBenJij.nu there we go! - Reisverslag uit Wellerlooi, Nederland van Milou Litjens - WaarBenJij.nu

there we go!

Blijf op de hoogte en volg Milou

05 Januari 2015 | Nederland, Wellerlooi

Terwijl ik om 5 uur 's ochtends van mijn voorlopig laatste boterham met old amsterdam geniet bedacht ik me om eens een berichtje na te laten op mijn blog:
Hallo jongens, ik ben er weer!
Vandaag is het zo ver. Voor 5,5 maand ga ik naar de verenigde staten! Ik ga naar Arizona, Flagstaff om precies te zijn. Hier ga ik deelnemen aan een programma voor internationale studenten verpleegkundige studies. Dit doe ik aan de Northern Arizona University. Wat we exact gaan doen zal pas duidelijk worden als we daar zijn denk ik. Wat ik weet is dat het gedeeltelijk theorie zal zijn maar dat er ook een kleine stage aan verbonden is. Ik hou jullie op de hoogte van het verloop hiervan.
Vandaag om 10.35 gaan we de lucht in. Om half 4 's nachts voor jullie landen we in Phoenix waar we de eerste nacht overnachten. We stappen over op Detroit, dit zal ongeveer rond een uur of 8/half 9 zijn Nederlandse tijd.
De spanning begint nu wel toe te nemen maar ik heb er ongelofelijk veel zin in!
Tot over een half jaartje liefjes!

xoxo

• 05 Januari 2015 - 06:56

Theo En Christa:

Milou,
    Wij wensen je heel veel succes op je stage en natuurlijk ook heel veel plezier in de U.S.A.
    Groetjes, Theo en Christa.

• 05 Januari 2015 - 08:00

Carry:

Heeeeeel veel succes, let goed op je zelf en maak die amerikaantjes niet al te gek.
    Dikke knuffel, Grad en Carry

• 05 Januari 2015 - 09:03

Nel.:

Hee Milou.
    now gut ut dan echt gerbeure!!
    goeie reis en have fun girl!!
    tot meels.

• 05 Januari 2015 - 11:51

Henny:

Ha Milou.
    Eindelijk is het dan zover. Het grote avontuur gaat beginnen.
    Goede veilige vlucht en een gezellige leerzame tijd in Amerika.
    Ben benieuwd naar je reisverslagen!!